måndag 5 mars 2012

Icke krya

Hämtade hem två förkylda prinsar från dagis efter lunch. Elton hade sin "topp" i helgen, nu snörvlade och hostade Ellioth och var sådär glansig på ögonen... Tog med mig dem och for ut till Ljungsbro och där blev dem direkt mycket piggare :) Presenter från Thailand öppnades och de hoppade direkt i havet (vardagsrumsgolvet) och simmade runt med sina nya puffar och spanade på hajar med de nya simglasögonen :) De är så roliga att kika på när de leker tillsammans <3

Jag känner mig inte heller helt kry men ska ändå precis köra ett afropower-pass, får ta det lite lugnt! Jag blir hemma med grabbarna imorgon eftersom det ändå är studiedag och så får Mange vara hemma på onsdag, om det behövs, så jag kan köra mina mattelektioner igen!

Tokungar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar