måndag 26 mars 2012

Tjockamolla

Det goda livet är över! Nu har jag gått upp 2,8 kg från min lägsta vikt (nu efter bantningen)... Okej, 1 kg är säkert muskler eftersom jag börjat köra mer styrka men resten kommer från mitt ohälsosamma leverne. Sista tiden har betytt något gott varje jäkla dag. Fint har det varit men nu är det som sagt slut på det :D

Det här med att banta är ju inte min grej längre så nu är det nolltolerans på godis, chips och fikabröd till och med den 8 juni (den dagen vi åker till Kreta)! Detta gäller även Mange och skulle någon av oss falla för frestelsen i alla fall så måste Mange köpa mig en Thomas Sabo-ring och jag måste köpa honom något fint för 500 kr (fattig student)! Vi har dock några hembakade bullar i frysen så någon dag vi är överens får dessa ätas upp :D
Wish me luck!

Dagens student (yes, I'm back att university) och tjockis :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar