måndag 12 mars 2012

Längtan

Jotack, det här vädret kan till och med jag stå ut med! Det enda som gnager mig just nu är två examinationsuppgifter där jag inte förstår instruktionerna, annars är livet jäkligt fint!! Längtar tills det blir lite varmare och man kan sitta ute i solen i en sådan där brassestol och bli lite brun samtidigt som man tar sig igenom litteraturen :D Längtar även till jag är i mål med vikten, och tills vi åker till Kreta, och till sommaren som entrévärd på Kolmården... Okej, livet verkar vara fullt av längtan men hur underbart är inte det:)?!
Just nu längtar jag mest efter att kvällens träningspass ska dra igång. Afropowerdance med bästa grannen och Elma (som jag har praktik ihop med)! Efter det längtar jag efter zumban med Rusul (bästa zumba-ledaren) imorgon och afropower på onsdag igen med Sandra (bästa afroinstruktören)! Och på det har jag bokat in ett pass bodycombat och något cx med Chrissan nästa måndag, det längtar jag också till :D
Woho, so SO happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar