måndag 19 mars 2012

Aj!

Vaknade upp imorse med ett kärt besök- träningsvärken från helvetet! Hjärtligt välkommen sade jag och skuttade upp ur sängen!
Efter en dag i världens bästa klass med världens bästa handledare gasade jag hemåt och hämtade hem mina prinsar. Påväg upp i trappen ringer grannen och prisar gudarna för den grymma skatteåterbäringen varpå jag blir så uppspelt och rusar hem för att se min. Tycker mig först kunna läsa att jag ska betala in skatt (vilken jag var helt säker på) vilket var helt fel... Några tusen tillbaka för mig också (även om det var ca 16000 mindre än grannen:))!
Fick finbesök av Tessan och Molly och jag fick snuffa bebis en liten stund innan det bar iväg för att införskaffa ny träningsvärk. Bodycombat med Chrissan stod på schemat... Jag gillar inte att boxas och slåss (speciellt inte på mig själv- i spegeln) men joo, armarna dog iaf :) Efter ett par gånger när man kommit in i det blir det nog också kul :)

Nu ligger jag nedkrupen i sängen och somnar om några minuter gott. Mange är iväg och tränar och kommer bli vansinnig när han kommer hem och ser att jag sover... Men det gör inget ;-)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar