onsdag 14 mars 2012

Lekskola?

Nu är jag helt död! Hade jag inte satt mig ner på golvet i träningssalen hade jag hängt över toaletten. Yes, idag vid lunch började jag må bra igen med endast lite halsont så jag smet iväg på veckans favvopass- Afropowerdance med Sandra. Dock kände jag ju att jag inte var helt hundra för jag orkade inte riktigt köra stenhårt hela passet! Alltså det passet... Det är döden!... På ett bra sätt såklart :)

Praktiken idag, jag överlevde precis... Det är världens lugnaste klass normalt sett men idag hade vi lite praktiska uppgifter (vi gallrade växter) och då blev det verkligen kaos! Jag började fundera över mitt yrkesval igen, haha! Eftersom de var så busiga och duktiga så belönade vi dem med en lek ;-) Mest för att få tyst på dem då det var lagtävling och de var tvungna att viska för att de andra lagen inte skulle höra :)
Imorgon är nog deras fröken (min handledare) tillbaka igen och styr upp undervisningen igen! "Det är så konstigt när du och Elma är fröknar... Vi hoppar över skrivstilen liksom, vad ska fröken säga?" Haha!

Dagens lek! Jag tjoar en bokstav och ungarna tänker och viskar så det står härliga till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar