tisdag 13 mars 2012

Som ett brev på posten

Efter lunch fick jag världens huvudvärk och med det följde att kroppen började värka som tusan och jag fick frossa. Det här kom på fem minuter :S Nu ligger jag nerbäddad på soffan och väntar på att Panodilen ska göra värkan. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk och jag måste verkligen vara på praktiken imorgon igen...:S Det är med tårar jag avbokar veckans grymmaste Zumba-pass :(

Jag är fan jämt sjuk men jag har aldrig tid att kolla upp det :( Nu försöka vila bort detta så att jag är på fötter imorgon igen!

1 kommentar:

  1. Du är jämt sjuk för att du just stressar för mycket och har för många järn i elden. byter dieter hit och dit. Välj antingen träning eller kost. Och sen kör du enbart på det. Hela tiden. Inte fuska en massa och hamna tillbaka i gamla fällor för att sen ändra och göra nåt annat. Och stanna upp och tänk på dig själv. //Kram Sofie

    SvaraRadera