lördag 17 mars 2012

Maria på Nailcare

Jag fullkomligt älskar mina nya naglar!
Förr gick jag till det billiga vietnames-stället mitt emot Handelsbanken i stan trots att de dödade mina naglar, men billigt var det ju! När de slog igen var jag ju beroende av att ha fina naglar och fick då som tur var nys om en Maria. Inte så mycket dyrare alls men sååå duktig! Här pratar vi kvalitet!

Så vill ni ha lika superfina naglar som mig så ska ni gå till Maria på Nailcare! Numret till salongen hittar ni här, www.nailcare.se, där ni även kan läsa om deras produkter och så! Hon nås annars alltid på sitt mobilnummer och skulle ni vilja ha det är det bara att ni lämnar mailadress i komnentarfältet så mailar jag er det!

Bättre bilder kommer när solen kikar fram, det blir mer effekt då :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar