torsdag 28 juli 2011

VIP?

Armbandet som prydde min arm igår;-)
Borde inte en Very Important Person få gå före i kön:)??

Ja, det blev ju inte en jättelyckad dag på Liseberg igår. Eller ser man till barnen verkade de helnöjda, med sina få men ack så roliga åk, och det är ju det som är huvudsaken egentligen! Det var ju för deras skull vi var där!
Jag själv fick åka en "vuxen"-attraktion medan min man unnade sig hela två :) Köerna var helt galna... AtmosFear 90 min, Balder 75 min, Kanonen 70 min osv. Rabalder (barn-bergochdalbanan) var det 60 min kö till, vilken unge pallar det? Inte mina iaf! Åkband var slöseri med pengar igår, som tur var betalade ju inte jag något för mitt!

Vi stannade ända till 22.30 i hopp om att köerna skulle bli kortare men inte så mycket som vi hoppats på. De stängde Balder 22.10 då den var fullbelagd för kvällen med en kötid på 50 min! Det var rekordkort för dagen :S
Vi får se om jag och M får till någon helg i höst då vi kan åka upp ensamma!

Eftersom vädret visade att det skulle bli mulet och regn idag hade jag räknat med en städdag men eftersom det sol och varmt ligger vi i skrivande stund vid Plaskis! Vi får se vad eftermiddagen bjuder på beroende på vädret!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar