fredag 15 juli 2011

Förföljd?

Svensk sommar i ett nötskal??

Seriöst, det där feta svarta molnet verkar förfölja mig och lämnar mig bara ifred när jag är på jobbet. Idag regnade det så pass när jag åkte till jobbet att jag inte kunde hålla hastigheten! När vi öppnade kassorna sprack det upp och vi bjöds på klarblå himmel! Jag slutade tidigt idag men såfort jag svängde av motorvägen i Linköping var det där jäkla molnet ifatt mig igen och släppte ner en satan massa regn. SUCK!! När jag blir stor (ja, jag är bara barn än?) tar jag med mig min familj och flyttar till ett land med sol, bara sol! I det här landet har ju fasen alla depressioner och med tanke på vädret är det ju inget konstigt med det!

Naglarna är fixade och nu sitter jag med blekmedel i håret. När det tvättats ur ska håret klippas och sedan far vi hemåt och packar!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar