tisdag 5 juli 2011

Ett samtal med Gud?

God damn, I love that tattoo!

Är så jävla trött på det här skitlandet!! Hur svårt ska det vara för den där jäkla solen att kika fram någon gång? Det har varit grått, trist, höstväder vareviga dag sedan vi kom hem. Tur som fan att vi tog en två veckors utlandsemester så att vi i alla fall fick 14 dagars sol det här året! Jag förstår folk som deppar ihop pga av vädret för jag är fan snart själv där...
Och under tiden jag skrev dessa beklagande rader så verkar någon där uppe lyssnat för nu kikade solen fram :)

Synd bara att man har en 3-åring som trotsar sönder och en 1,5-åring som vägrar sova för annars hade livet varit perfekt! (om du fortfarande lyssnar kanske du fixar dessa problem också:)?)

Elton och jag tog en sväng på stan på förmiddagen för att kika på en klänning till bröllopet om 1.5 vecka. Resultatet blev den på bilden ovan! Det finns verkligen ingenting i affärerna just nu, förutom en massa skit! Och klänningar? INGA! Jag har letat överallt. Den här får funka, den var fin, men jag hade tänkt mig något helt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar