söndag 17 juli 2011

Bråkmage!

Gårdagskvällen blev sådär. Eftersom min mage vant sig vid shakes och bars så gillade den inte riktigt att få besök av massor mat, tårta och dryck så jag fick helt galet ont i magen. Två Ipren senare var jag människa igen men ett glas bubbel och två glas vin blev allt för mig. Blev uppbjuden av både farbröder och kusiner ( till M) men jag fick tacka nej då jag var alldeles för nykter :) Tog en tryckare med min man precis innan vi gick hem. Om det inte hade varit för hans skönsång (läs: hemska sång) så var det bland det mysigaste vi gjort! Vi kom fram till att vi aldrig dansat då tillsammans, mer än hemma i hallen:)
Ellioth höll ut ända till 22 och jag till strax efter midnatt då vi tog en promenad hem till svärmor och svärfars hus där vi sedan sov gott fram till 9 imorse.
Idag är vi lite sega men snart ska festlokalen städas och därefter åker vi hem och hämtar hem vår lillfis, som jag längtar efter honom!

Tack finaste brudparet för en oförglömlig gårdag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar