torsdag 28 juli 2011

Ingen invägning imorgon!

Storfisen vid Plaskis idag <3

Idag har vi fått mycket gjort... Vi stannade och åt lunch vid Plaskis. Mange gick och köpte en pizza som grabbarna delade på, något de tyckte var tokmysigt! Efter en stund blev det mulet och då knallade vi hemåt. Jag sövde Elton i hans vagn på balkongen och därefter satte jag igång bestyren... Bäddade rent i alla sängar och städade största delen av lägenheten (lämnade dammsugning och moppning av vardagsrummet till mannen så inte Elton skulle vakna!) och därefter for Ellioth och jag till stan! Jag var tvungen att köpa en ny almanacka då min gamla går ut om en vecka. Efter en sådan inhandlats gick vi och åt kebab (ja, jag åt också) med Robin. Till efterrätt blev det en glass på Bosses (ja, en sådan blev det också!)! Så efter dagens och gårdagens moffande av mat så struntar vi i invägningen imorgon! Enligt dagens invägning står jag still på samma vikt som i fredags men det kan nog bli några hekto upp då M och jag snart ska sätta i oss kex, ost och vin (och Hot Sweet Chili-chips, jag är totalt förälskad!)!

Godkväll godingar :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar