måndag 18 juli 2011

Önsketänkande

Såhär magiskt vacker var himlen utanför vårt fönster igårkväll.

Det där med att jag gått upp 1 kg var ju rena rama lyckoönskningen, + 1,7 kg visade den imorse... Helvete, det var det verkligen inte värt! Idag har jag därför bara intagit 500 kcal (+ en tugga av en biff) och är precis hemkommen efter en 9 km-promenad! Vid invägningen på fredag är jag lycklig om jag är tillbaka på det vågen visade i lördags, men jag vågar inte hoppas!

Dagen på jobbet var... Hmm... Grå! Tröttnade på människorna som frågade efter "regnig-dag-rabatt", för det har vi ju självklart... INTE! För SF har ju "solig-kväll-rabatt"!? Bästa var killen som kom med kommentaren att det är ju faktiskt bara vatten. Jag sade att han var den första jag träffat som såg så positivt på det hela men han förklarade att han var så illa tvungen då de kört från Haparanda :D

Nu har jag precis slängt mig på soffan och ligger och väntar på att mannen ska smörja in mig, där snackar vi vardagslyx ;-)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar