lördag 23 juli 2011

Kroppen säger ifrån

Korghäng på Maxi nyss för vår minsta Emil <3

Idag tänker jag inte klaga på vädret :) Vi har hängt på baksidan i Ljungsbro och jag har blivit lite sådär lagom röd, något kroppen har längtat efter. Man mår så himla mycket bättre och känner sig tusen gånger snyggare när man har lite färg!

Jag somnade när jag sövde Elton igårkväll vid 20.30 och steg inte upp förrän 10 imorse. Ändå var jag helt slut och kroppen kändes som om den skulle falla ihop i en hög. Mange menade på att jag behövde mat men ändå envisades jag med en shake till frukost. Mamma och pappa skulle bjuda på kåldolmar men Mange tjatade till sig grillat så det blev lövbiff istället vilket de tvingade i även mig. Direkt mådde jag mycket bättre :S Fasen, jag som har de där knappa 6 kilona kvar... Men nu blir det lite mat i några dagar så får vi se om jag mår bättre!

Nu är det strax dags att gå till gymmet! Tanken var en långis men vädret tillåtet ju inte riktigt det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar