tisdag 26 juli 2011

Strömavbrott

Den här skönheten (klänningen alltså, inte innehållet-jäklar sicken snygg modell) från Nelly. Tänkte ha den till bröllop nummer två, om den nu passar... Gillar inte riktigt att inte kunna prova!

Jag klickade även hem två inträden och två åkband på liseberg.se. Elton går in gratis och får några åkkuponger och jag går in gratis och får VIP-åkband :) Imorgon far vi nämligen till Liseberg med Karin, Patrik, Theo och Hugo och det ska bli galet kul! Därför är det sängdags nu...

Dagen på jobbet var självklart awesome! Höjdpunkten var nästan när det blev strömavbrott i hela parken (inkl Kolmården, Krokek och Åby) och jag fick springa upp till entrén och ta diskussioner med ett antal upprörda gäster:) Det var skönt när allt kom igång igen och gästerna kunde köpa biljetter, och vi scanna dem, och sedan önska dem hjärtligt välkomna :) Det jobbet ska jag ha nästa sommar, ja jag ska iaf söka det!

Nu är det godnatt :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar