tisdag 11 maj 2010

Vååååår!

Igår blev det en tidig kväll... Mange höll sig vaken genom
Hollywoodfruarna medan jag somnade någon gång mitt i:) Galet skönt!
Vi skulle borra upp hyllor i köket, tvätta och plocka men sängen
lockade alltså mer så klockan 21 låg hela familjen (förutom Ellioth
som slocknade vid 20) nyduschade, nerbäddade i sängen!

I skrivande stund sitter jag ute på en parkbänk och njuter av
vårsolen! Jag och Elton har varit ute på en 45 min lång powerwalk.
Jag stod dock för pw:n då han somnade gott i vagnen, och sover
fortfarande. Ska sitta här tills han vaknar då jag ska gå in och
äta en god frukost!

Btw, något som gör mig riktigt upprörd är gravida kvinnor som
röker! Dom står där med magen i vädret och den där löjliga
"pinnen" mellan fingrarna och suger i sig röken. Hur fasen kan man
göra så mot sitt barn? Är man så beroende att man inte ens kan
hålla upp medan man bakar sin unge, ja då ska man nog inte ha barn!
Lika illa är det med föräldrar som går och drar sina barn i vagnen
och har en cigarett i handen, fy fan så egoistiskt!

Ja, nu har jag fått avreagera mig lite också:) Trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Jag håller med att det är upprörande o se kvinnor som röker när dom är gravida , men du som inte är rökare kanske har svårt o förstå deras situation.... Och det är inte heller bra för dom o sluta direkt även fast dom är gravida...

    SvaraRadera