lördag 8 maj 2010

Tråkdag!

Idag har vi slappdag här hemma. Jag sitter iklädd pjamas och smuttar fortfarande på min frukostjuice, underbart! Det är sånt här jag har för lite av och som jag älskar!
Imorse bjöd våra grabbar oss på en rejäl sovmorgon (om man är småbarnsföräldrar) ända till 7.40 :) Lyyyx! Så utvilade är vi också...

Eftermiddagen bjuder på lite besök av en barndomsvän till Mange... Det är två smågrabbar i den familjen så det lär bli livat på Ellioths rum, vilket uppskattas av oss alla en sån här regnig tråkdag :)

Nej, nu ska jag ta en långduch, vilket jag också har för lite av men som jag älskar!
Laters!

Ellioth har pusskalas med sin flickvän Tuwa! Sötungar!
Ellioths svärmor, flickvän och så lillebror :) "Min lillebror!" sa Tuwis :) Sötungar! Sovdags! Min storprins nyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar