torsdag 27 maj 2010

Nu är vi hemma och ska sova lite... Sänkan hade höjts sen igår och han var lite uttorkad. Dock hittade dom inga bakterier så sökandet går vidare. Nu ska vi försöka fånga in ett kissprov och sen ska vi tillbaka upp under dagen! Vi hade gett honom fel dos Panodil och Ipren så nu har vi fått rätta mängden! Det som står på förpackningarna är tydligen fel, hur skulle jag veta det?
Vår tappre lille kille sitter i soffan, och håller i sin rosa (han valde själv!) ödla han fick av sjuksköterskan för att han var så duktig, och väntar på att det ska komma kiss:)
... Själv ska jag försöka sova en stund innan jag får fara till vårdcentralen med mig själv! Ramlade nere på gården nu, vet inte vad det är med min balans :S? Yrsel är bara förnamnet, jag försvinner liksom korta stunder!

Nej, nu får det vara nog med sjukblogg...
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar