torsdag 27 maj 2010

Piggare grabb...

Nu sitter jag ner för första gången idag, samtidigt intar jag min frukost (ja, ni läste rätt!)!

Ellioths kissprov misslyckades vi med. Även att Mange mutade honom med godis och pengar så att han stod still med snorren i muggen i 10min så kom det inget kiss. När han senare låg och skrek på soffan, av sin höga feber, så tog Mange ungen under armen och åkte upp igen. Där gjorde dom om alla tester men hittade inget, det är "bara" ett elakt virus. Men eftersom han inte ätit sen i lördags så är han ju så himla svag...Revbenen sticker ut åt alla håll och ögonen är helt insjunkna :( Nu däremot är han mycket piggare och det värmer mitt mammahjärta! Han ska få äta precis vad han vill så nu har han fått i sig lite glass, godis och saft! Mycket socker skulle det vara :)

Jag var ju iväg till vårdcentralen i samma veva. Sofia var snäll och ställde upp och hade Elton under tiden. Dom tog EKG och grejer men i hjärtat var jag frisk som en nötkärna :) Det hon trodde det kunde bero på var att jag slutat med min medicin! (Ja, jag gjorde det för ett tag sedan då jag blev så himla svettig av den...Och eftersom jag mår bra så kan jag ju lika gärna fortsätta utan dem!) Hon tyckte dock att jag var himla vinlig så hon tyckte inte att jag skulle vara ensam med en 6-månadersbebis, ramla runt med honom var inte populärt! Så är det inte bra tills på onsdag ska jag tillbaka!

Nu ska jag sätta mig med mina grabbar på soffan!

Tuwis med "sin" lillebror :)
Elton med "Ellioths mormor"! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar