torsdag 6 maj 2010

Senila jag!

Det blev en otroligt skön dag. Intog lunchen på IKEA och därefter åkte vi mot Ljungsbro så att pappsen kunde bli fin i håret. Påvägen hem svängde vi förbi Maxi för att inhandla mat till helgen och där kom paniken ifatt mig. Kunde inte tänka klart och allra minst försöka komma ihåg vad jag skulle handla...Stod och tänkte ett tag men tillslut fick jag ringa Mange, jag hade verkligen ingen aning om vad vi skulle ha. Läskigt? Javars!

Nu borrar vi lite medan vi väntar på att middagen ska bli klar...
Laters!

Bildbomben från gårdagen:


Svärmorsdrömmen Kornet!
Pussas?
Uppvärmning på gympan! Skumgummigropen igen :) Valla...Hästen Sven? Geten Holly fick gå på promenad...Om flyget ändå gick till Thailand... Detta var en hit!

1 kommentar:

  1. Neee, Sven står i en hage längre ner och är vit, det där var hästen-Didrik, "Didde" :)
    Puss påre!

    SvaraRadera