fredag 21 maj 2010

Lillfis i Trädgårdsföreningen!

Vad ska man med dator till när man har en iPhone? Jag sitter aldrig
framför den längre! Visst tar det lite längre tid att skriva ett
inlägg här men det är ju mycket mer behändigt att ligga på sängen
med en liten lur i handen än en stor tung lappis på magen:) iPhone
till folket!

Idag blev det en promenad in till stan. Timeade den med ungarnas
naptime så det blev lugnt och skönt! Hann slita med mig några plagg
från H&M (min nya favvoaffär!) också medan dom sov... När dom
började vakna sprang vi upp till Trädgårdsföreningen! Påvägen
smet jag in på Lilla Huset där dom hade halva priset på alla
Villervalla-kläder, tummen upp för det!

Har två små trips inbokade nu som jag ser fram emot så jäkla
mycket! Göteborg 7-9 juli, hotell, Liseberg, Universeum, stan, ja you
name it. Inte nog med det, vi åker med våra godingar (Josse, Jocke &
Kelton)! Dessutom bjöd Josse ner oss till Vimmerby nu i veckan där vi
ska besöka Astrid Lindgrens värld, galet skoj!

Nej, nu blir det soffan med mina älsklingar! Ett glas vitt får joina
också :)

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Rea låter ju bra! Hoppas att du fyndade nåt till dina fina grabbar. Har lilla huset öppnat igen alltså?

    SvaraRadera