måndag 17 maj 2010

Nyttigt & Gott!

Just nu sitter jag och intar en nyttig frukost framför Nyhetsmorgon!
Elton sover sin förmiddagsnap så jag har hunnit en massa... Det
bästa är att vår tvättmaskin är lagad så den går varm just nu!
Skönt att slippa ta tag i överfulla tvättkorgar, nu kan man köra en
maskin om dagen istället! Dock torkar tvätten lite dåligt här uppe
och när jag öppnade balkongdörren för att få lite rörelse på
luften så smet en megastor humla in! Han jagade mig några varv i
lägenheten men nu har jag stängt in honom i Ellioths rum... Hoppas
han hittat ut in storprinsen kommer hem från dagis:)

I eftermiddag tar vi en promenad till stan och busar lite med Kelle
och hans mor! Blir ingen utelek i Ljungsbro den här veckan då mormor
& morfar intagit en strand i Tunisien!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar