måndag 17 maj 2010

Äggdjur?

Jag ligger redan i sängen, jag blir förvånad om jag hinner posta det här innan jag somnar:) Det blev även en promenad hem från stan så idag har jag verkligen fått motion!

Mange och jag fick syn på månen utanför fönstret nyss och det gjorde att vi kastades in i djupa diskussioner och filosoferingar! Vi fastnade i ämnet kring graviditeter. Jag tyckte det hade varit smidigt om vi lade ägg istället och då kom Mange på att man kunde ha barnvakt redan som gravid. Och inte skulle man väl behöva ruva förjämnan för det skulle väl finnas någon maskin som gjorde? skulle man ha ägget mellan sig på natten då? Och skulle man bära det med sig i en Babybjörn när man skulle typ till barnmorskan:)? Roliga funderingar!

Btw är jag galet lycklig, jag har blivit med Converse, ÄNTLIGEN! Nej, nu har jag somnat, godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar