fredag 14 maj 2010

I rule!

Det blev inte mycket av vår barnlediga (= bara ett barn hemma) kväll igår. Först hade ju vi, eller jag, tvättstugan. Däremellan åkte jag till stan och hämtade hem mat och när sista tvätten var hängd satte vi på en film och vad hände inte då, mina blå föll ihop direkt :) Rolig fruga, nejvars! Däremot är jag oerhört utvilad idag då Elton lät mig sova till 8.30 dessutom och nu ger vi pappsen sovmorgon så då kanske det kompenserar för gårdagskvällen :)?
Får se om vi far iväg till affären och köper färskt bröd till frukosten också!

Idag blir det att fixa och dona här hemma! Lite hyllor ska upp i vårt "nya" kök, lite dekorationer ska plockas undan och så funderar jag på att montera ner vårt fula vitrinskåp. Tror dock inte att jag får tillåtelse av herrn i huset men har han något att säga till om :)? Det får vi helt enkelt se!

Återkommer med bilder på vårt "nya" hem :)
Nyduschad fis igårkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar