söndag 30 maj 2010

En hälsning till försäkringskassan...

...som aldrig ens kommerläsa det här :)

Har mailat din bloggadress till försäkringskassan!
-Anonym

vs.

Helt rätt inställning! ;-)
-Anonym

...ang. mitt inlägg om att ni skattebetalare betalar mina drinkar och att "jag skiter i andra, bara jag själv överlever"!


Till er sårade själar där ute:

Ni ger mig ännu mer pengar :)
När jag har skrivit allt detta skjuter mina läsarsiffror i höjden = mer reklamintäkter till mig! Titta bara på Kissie, hon skriver alltid provocerande och hur många läsare har inte hon :)


(Jag har varit hos läkaren, eftersom jag har sån yrsel och har svimmat, och tills det gått över tyckte hon att Mange skulle vara hemma och ta hand om barnen, eller mestadels för Eltons skull. Det är en himla massa kånkande på honom och när jag inte har någon balans är det lite läskigt att trilla omkring med honom!
Jag kan alltså ta hand om mig själv, men inte om barnen just nu. Då kan jag också gå över till vänner, dricka några glas cider och snacka skit! - Och jag har läkarintyg!
Dessutom var det mycket bättre igår så idag hoppas vi på att yrseln är borta!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar