torsdag 20 maj 2010

Kräkmonstret...

Vilket väder! Lite ångest fick jag allt när jag började dagen med att städa. Och intressant var det då Elton jagade mig i sin gåstol, medans jag moppade åkte han efter och kräktes! Kul kille!
Efter städning och när lunchen var intagen sprang vi och hämtade Ellioth på dagis och sen blev det utelek för hela slanten! Först åt vi mellis vid Plaskis och efter det anslöt Josse & Kellis och då gick vi till den mysiga lekparken lite längre bort... Vi mötte nyss upp pappsen nere på gården som varit på ännu en intervju idag! Dom tyckte så bra om honom att han gick vidare direkt så nu håller vi tummarna igen! Han är bra skit den där karln jag har :)

Nej, nu blir det en sväng till tvättstugan igen!

Bilder från gårdagen på Universeum:

Ellioth gjorde bubblor...
..."körde" cross!...
...spanade på fiskar... ...och efter det tog vi en glass på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar