tisdag 4 maj 2010

Bra jobbat!

Nu har jag precis slängt i mig en brunch i sällskap av "Efter tio"...Ellioth är ju på dagis och Elton ligger och tar sin förmiddagsnap!
Redan när klockan slog 9.30 så var alla sängar renbäddade och hela lägenheten städad, det till en hela tiden gnällande bebis...Bra gjort av mig :)
Nu ska jag bara slappa tills det är dags att hämta hem storebror!

Man blir så lycklig när man kikar ut genom fönstret nu. Visst skulle det vara roligare om solen vore framme, men det är alldeles grönt! Gräset har fått sin "sommarfärg" och buskar och träd är fulla av knoppar! Det går så jäkla fort på våren, från en dag till en annan så får landskapet plötsligt färg! Varje vår blir jag lika förvånad över hur det tar fart... Vilken dag som helst kommer säkert ungarna (inte mina då, utan dom lite äldre!) ta sitt första dopp för året!
Galet! SOM jag längtar till sommaren...Men allra mest tills man slipper klä på ungarna jackor!

Nej, nu kallar en pigg bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar