torsdag 13 maj 2010

Knäppis!

Ja, man är då bra knäpp. Idag mår jag mycket bättre! Varför? Jo, för himlen är grå och regnet hänger i luften... Det innebär att man kan gå inne och släpa fötterna efter sig hela dagen utan att få ångest, me like! Dessutom ska Ellioth åka och sova hos mormor & morfar och det betyder att han kommer få komma ut i friska luften iaf, vilket är lika med ännu mindre ångest!

Tror ni jag var skitnödig igår eller? Jag verkligen hatar åska och här blixtrade och dundrade det som tusan. När Mange hoppade in i duschen kröp jag ner i Ellioths säng bredvid honom. Han vaknade till lite och undrade vad som hände och när jag förklarade att jag var rädd förklarade han att han INTE var rädd och bad mig snällt gå därifrån, haha. Sötunge!

Nej, nu ska jag röja upp lite för sen ska vi åka och hämta hem det nya bordet och stolarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar