fredag 24 juli 2009

Yes!

Lunchen avnjöt vi som sagt på Olympia,
med sällskap i form av Johanna...Hon underhöll lillfisen lite :)
Sen kan man ju garva ihjäl sig åt henne,
det gjorde jag idag...Jag skrattade så jag tjöt :)
Det blev en trevlig stund iaf!

Fick en del inhandlat också...Ellioth fick sig två par jeans, två hoodies och tischa till hösten! På rea, man får passa på! Snart säger det pang och alla hans strl. 86-plagg är för små, då är det bra att ha grundat med några i strl. 92 :) Dessutom fick jag peka ut en födelsedagspresent till mig själv, det kommer bli fint :)

Nu är Ellioth och jag nyss hemkomna från Ljungsbro där vi tillbringade eftermiddagen medans pappsen var hemma och renoverade klädkammaren! Så nu ska bara fisen slockna så ska vi fortsätta att fira vår dag med sockerdricka och godis på soffan! Myyys!

Ni får tåla torkan här dag :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar