söndag 12 juli 2009

Confused?

Just nu har jag massor av känslor som snurrar omkring inuti mig...
Kärlek, hopp, nervositet, besvikelse...
Allt på samma gång!
Isch.
Saker jag inte brytt mig om förut, eller iaf låtsats som jag inte brytt mig om,
börjar lysa allt klarare och det gör faktiskt ont nu.
Jag är så jävla bra på att sålla bort sådant, men när man sen står där öga mot öga så känns det somknivhugg i mitt hjärta. Fy fan.
Samtidigt är jag så jävla lycklig som har min familj hemma, samlad, och en god vän på besök nu i flera dagar...Mys.
Aja, jag blir bara förvirrad av att älta i det.

Har haft en jättetrevlig dag idag, medsläkt, vänner och kalas.
Det var så himla mysigt att få träffa alla (nästan) syskonbarn igen, det var så himla längesedan. De har blivit sååå stora, såå snygga och såå mysiga <3

Nu sitter jag och Halajna här vid en varsin dator och bloggar,
kanske ska stänga av och utbyta några meningar tillsammans med lite godis istället?
Låter aningen bättre :)

Imorgon bär det av till barnmorskan för att lyssna på lillsnörpans hjärta! (...och nej, vi har inte fått reda på könet men jag är bombsäker på att det är en liten tjej:))!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar