lördag 25 juli 2009

Vilken djungel...

Sitter och letar vagnar på Blocket...Syskonvagnar!
Var inne och provkörde Babytravels variant igår och det kändes som att köra en stor rymdfarkost eller något. Usch. Har länge funderat på en Urban men den är ju lika stor den...Har varit helt emot Phil & Teds tidigare men nu börjar jag nog fundera i dem banorna iaf. Såg precis ett supererbjudande på Blocket: "Phil & Ted -08 2000:-". Tänk att för tvåtusen kronor kan jag hänga på stan varje dag :) Med en otymplig syskonvagn kommer ju jag få stanna hemma, en sån går ju inte ta i rulltrappan och hiss åker jag ju inte, haha!
Kanske borde slå till iaf?

Var ju en sväng till Norrköping idag och shit vilken skillnad på service. Så nu är Ellioth en matstol rikare vilket var välbehövligt...Dessutom står den gamla matstolen nu ledig till den nya bebisen :)

Har lite ont i magen så nu ska jag lägga mig och sträcka ut den...
Här bjuder jag på två "oldies":
Lillfisen går numer och hämtar sina egna majskrokar,
här blev han tagen på bar gärning :)
I ett iskallt Varamon i onsdags!



1 kommentar:

  1. Linköping har väldigt otrevlig o trist personal, hå¨ller med helt, känner tjejer som åkt gråtandes därifrån, hur kan det va så 2009 i handeln??Byt personal så man slipper åka 5 mil för o handla// sofie

    SvaraRadera