söndag 19 juli 2009

Finbesök

I skrivande stund ligger jag i sängen, helt utslagen.
Illamåendet är det värsta men det ihop med något "influensaliknande" tar knäcken på mig. Usch. Jag fryser samtidigt som jag svettas och hjärtat slår så hårt att blicken flackar.
Vill bara må bra nu så jag orkar leka med min lillfis, känner mig som världens mest usla mamma för stunden :( Tur att vi har pappsen hemma!

Har haft finbesök från Djursholm idag :) Johanna och Pontus var hären liten sväng och gav oss en jättefin blomma! Tackar!

Nu ska jag vila en stund utan datorn på magen. Tanken är att jag ska bli "frisk" och underhålla fisen en liten stund medans pappa lägger klart golvet inne i klädkammaren! Det kommer bli såå snyggt där inne...Vita väggar och svart klinkers!
Bilder kommer när det blir klart!

Btw så stör jag mig ännu mer på en viss sak. Fine om det hade varit hennes pengar, då hade jag kunnat godta det, men nu gör hon enbart detta för att jävlas! Det är typ fyra dagar (eller rättare sagt halvdagar) det handlar om och jag har läkarintyg liksom. Men som tidigare nämnt, den svenska avundsjukan sätter in...
Aja, det löser sig alltid!

Siesta-time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar