tisdag 21 juli 2009

Tokångest!

Jag har rentav ångest för att gå och lägga mig.
Är livrädd att de svarta små krypen ska krypa fram i min säng inatt igen, jag ryser av tanken. Har hört att de kan krypa in i öronen och sånt, är det sant?
Hjälp!

Eftermiddagen blev trevlig. Var förbi "scrapbooking-butiken" i T1 för att inhandla lite stuff till vårt bröllopsalbum jag ska göra. Därpå fastnade vi på Toys "R" Us i 50 min där lillfisen levde rövare...Han hittade en bil han önskar sig av morfar, en sån eldriven, den kostade bara 6000kr. Han tyckte han kunde behöva den nu när morfar börjar bli lite gammal, för då kan Ellioth köra morfar i den till kanalen och mata änderna ;) Ha!
Blev även en sväng till ÖB där Ellioth fick en målarbok och kritor, han har börjat intressera sig för pyssel lite vilket vi jublar över! Skönt att sitta och måla och mysa lite på morgonen när man inte riktigt vaknat till :)

Nu på kvällen var Sebbe, Emma, Enya och Chili över en liten sväng på bärpaj. Var aplängesedan vi sågs så vi hade en del skvaller att att utbyta. Skönt att få prata lite annat är försäkringskassa och a-kassa osv...

Nu ska vi se om man vågar krypa ner här :S
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar