söndag 12 juli 2009

Halajna är här!

Mitt bloggfrånvarande skyller jag på att min bästa Halajna är här hos oss på visit,
och det kommer hon förbli ett par dagar så ni får stå ut med torkan här...

Här kommer iaf lite mer Cypernbilder som utlovat så ni får roa er med dem sålänge:

Här spanar grabbarna in minidiscot som hölls på hotellet varje kväll...
(jag har fortfarande låtarna kvar på hjärnan :))
Man blir trött av sol och bus hela dagarna...Världens sötaste tröttfisar <3
Ellioth träffar Bamse för andra gången och gillar honom inte speciellt mycket :) Grabbarna leker i strandkanten på "fulstranden" Vi tog en promenad längs strandpromenaden när fisen sov
och jag älskar den här bilden! Efter ca 5 km och 45 min senare hittade vi denna underbara strand
med grymt fint vatten,
Flamingo Beach... Grabbarna njöt också av turkosblått hav!
<3
Busfisen blåser bubblor ist för att dricka!
Uppfräschning inför kvällen :)
En tröttfis vill inte vakna efter sin siesta...
...och somnade om :)
Morsan & Fisen spanar underhållningen på hotellet!

Nu ska vi snart fara till Ljungan på kalas, mamma/mormor fyller nämligen år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar