torsdag 16 juli 2009

Sista Cypernbilderna!

Oooh, mina ben värker så dom knappt orkar hålla upp datorn som ligger i knäet...Kolmårdens alla kringelikrog- och uppochnervägar tog kål på mig idag, men mysigt var det...
Medans jag ligger här på sängen slänger jag in de sista Cypernbilderna och det får bli resten av det här inlägget...Lillsnörpan där inne blir galen när jag har datorn på magen så den far så det knappt går att skriva. Får skriva mer sen, och så kommer det bilder från dagen...
Men först Cypern då:
Såfort man tar fram kameran gör fisen numera den här minen :)

Snacka om att sova god siesta :)
Fisen i det underbara vattnet...
Fint i fint.
Finaste Ellioth är så glad över en bil han just fått av sin favoritservitris... Ellioth tar farväl av Bamse! De här grabbarna tyckte om varandra!
(Han som köpte bilen!)
Här dricks det Bamse Splish Splash Ellioth hittade en kompis i bussen påväg till flygplatsen,
toksöta Liam! Like that view... Sötaste prinsen på flygplanet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar