söndag 19 juli 2009

Vips borta...

Jag är så sjukt jävla arg, hade inte Mange hade varit hemma hade datorn lätt legat nedanför fönstret i små, små bitar...
Satt och laddade upp en j*vla massa kort för framkallning...Efter att ha valt ut bilderna och alla var uppladdade (utom fyra stycken) så hade jag suttit med det i en timme. Helt plötsligt får jag felmeddelandet "Ett fel har uppstått, kontakta webmastern"! Kul, alla bilder var borta förutom de fyra sista...Så det var bara att göra om samma sak igen men det är bara det att när dem är uppladdade så är alla kort dubbelt uppladdade. Suck. Och alla ligger hullerombuller så det går inte se vilka det är dubbla av och gäller det tvåhundra kort så har man inte så bar minne...Så alldeles nyss loggade jag ut och sket i det, ilsk som ett bi!

...och nu ska vi lägga in föräldrarpenning, ännu roligare när man har sjukpenning och a-kassa samtidigt, NOT!

GODNATT fan!

1 kommentar:

  1. Det problemet hade jag också igår!
    Inte roligt alls. Men håller på nu o fixa i ordning det.
    Hoppas det är bra med dig!

    SvaraRadera