tisdag 21 juli 2009

Sååå äcklad!

Nu sitter jag här mitt i natten, men är pigg som en mört vill jag lova. Och här tänker jag sitta...

När vi gick och lade oss skriker Mange till och flyger upp ur sängen. "Något kröp på min rumpa" och vad visar sig inte krypa på golvet? Jo, en tvestjärt. Mange dödar den men jag ligger vaken i två jävla timmar äcklad över att vi haft en tvestjärt i sängen. I sängen liksom. Jag hatar småkryp och värst av dem är faktiskt tvestjärtarna.
Ellioth vaknar i allt tumult så han får somna i min famn...
När jag äntligen lyckats somna och sovit i ca 30 min så vaknar jag av att lillfisen fortfarande ligger i min famn vilket resulterat i att hans nacke, och min arm, rinner av svett. När jag lyfter bort honom ser jag något svart som kryper på min arm...Jag får panik och slår bort den, men tror att jag drömt. Väcker Mange som börjar lyfta på alla kuddar och vadkryper inte där? En till j*vla tvestjärt. I MIN SÄNG. Så nu sitter jag här och kommer inte gå och lägga mig igen...Sååå äckligt!

Har plockat ur alla sängkläder, inklusive madrass, i Ellioths säng och rystat allting så han ligger säkert nu. Har gjort samma med våra sängkläder, och plockat bort madrassen och hela faderullan utan att hitta något men kommer inte kunna lägga mig där igen. Fy så äckligt.
Så nu får jag väl sitta här?
Mange kröp precis ner igen och sa att han skulle känna om något kröp på honom. Jo man tackar! Det vill inte jag känna iaf!

1 kommentar:

  1. testa att få pälsängrar i hela lägenheten, snacka om panik! euuuw!
    kram Lisa

    SvaraRadera