onsdag 15 juli 2009

Suris

Det här började som en pissig deppdag så jag orkade verkligen inte blogga.
Halajna for hem och jag kände att det var dags att ta tag i allt med a-kassan, men det tar emot så jävla mycket. Jag måste ha arbetsgivarintyg från fyra olika arbetsgivare och alla "chefer" har ju semester nu...Suck. När papprena väl kommit in sen är det 13 veckors handläggningstid och eftersom jag jobbar deltid (3h/v på Lidl) så får ju jag bara 75 dagar att stämpla. Pissystem!
Jag kommer ju hinna föda barn och allt innan jag kommer få några pengar...Kul, NOT! Vad ska vi leva på sålänge? Luft & kärlek? Går det?
Aja, jag tänker skjuta det problemet framför mig för nu är det fasen semester!

Eftermiddagen har spenderats ute i Malmslätt hos Jakob med god mat (och dryck för herrarna!) och massor bus för barnen! Det var jättetrevlig men jag hade nog haft det ännu trevligare om Fanny hade varit med :)

Imorgon far vi till Kolmården och tar med oss min systerson Rasmus,
det ska bli jättemysigt!

Här komemr tre Cypernbilder innan jag kryper till kojs,
natti!

Mammi & Ellioth i paradiset, Fig Tree Bay!
All inclusive is the shit, här dricks det "Bamse Splish Splash" som drinken så fint hette...

...och så glass på det :)



För bilder från helgen med Halajna och på min fina son är det fortfarande http://halajna.blogg.se som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar