tisdag 28 februari 2017

Regnoväder

Igårkväll när jag kom hem var jag helt slut och ögonen var alldeles för tunga för att orka blogga.

Gårdagen var inget spännande vädermässigt. Sol någon timme på morgonen men sedan drog regnoväder efter regnoväder över ön... Första regnet kom när jag var ute på min promenad, men det var bara skönt. Sedan låg jag i solen i någon kvart innan jag fick stora regndroppar på ryggen igen och så höll det på... Nu är det ju FASLIGT varmt här så regnet gör ju inte så mycket egentligen. Det blev en skön eftermiddag i salan.

På kvällen mötte jag upp Anna och Lasse. Anna och jag började med en varsin fotmassage. Därefter mötte vi upp Lasse, Marie och Kristin på en riktigt billig thairesraung. Min middag (stir fried chicken with cashewnuts & rice) kostade 13 kr. Lite bubbelvatten till det och notan hamnade på 18 kr. Godaste jag ätit var det också!
Efter middag blev det lite shopping för oss tjejer innan jag gasade hemåt på min moppe (som egentligen är en motorcykel som jag inte har körkort för...)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar