söndag 26 februari 2017

Min paradisö

Jag har haft världens mysigaste helg på min paradisö, Koh Ngai, tillsammans med Anna och Lasse ❤️

Idag började Anna och jag dagen med lite fotografering i soluppgången. Efter frukost gick vi ner och lade oss på stranden men bestämde oss snabbt för en promenad. Tidvattnet var så högt att vi i början var tvungen att gå på en stig genom djungeln. Därefter kunde vi gå på stranden. Vi fotograferade massor och åt en god lunch. När vi kom tillbaka från promenaden skulle vi bli upphämtade inom en timme. Det blev två. Vi kom hem sent och jag stressade ihjäl med dusch osv för att hinna mina ärenden i tid. Hade beställt en båtbiljett över Messenger och hade lovat komma och betala idag och det hann jag. Dessutom hade jag beställt presenter till mina elever vilka jag också lovat hämta upp... Därefter åkte jag till Inger och Kenneth och vi gick ut och åt tillsammans. Efter det blev det lite shopping och nu har jag precis krupit ner i sängen! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar