onsdag 1 mars 2017

Sista dagen på Lanta

Gårdagen var fantastiskt, precis som alla andra dagar här på Lanta. Jag kom tidigt till Thai Cat. Låg i solen och lyssnade på min ljudbok en stund. Därefter tog jag min dagliga pw i vattenbrynet och det kom lite regn på mig även då men det var enda gången igår. Jag pt min Masaman till lunch och min papaya med lime till mellis. Jag stannade ganska länge innan jag packade ihop och tog moppen hem. Väl på hotellet packade jag ihop allting innan jag begav mig till Anna och Lasse. Lasse bjöd mig på rom och cola, haha. Därefter gick vi till en restaurang på stranden där Henrik och Marie anslöt (också lärare). Efter middagen hängde vi hos Pas som bjöd på eldshow och jag och Anna delade på ett glas vin. Sedan tog jag moppen hem och kröp ner i sängen.

Nu har jag påbörjat min resa hemåt och det känns så skönt. Jag har varit ledsen och längtat efter mina grabbar ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar