lördag 25 februari 2017

Fredag på Lanta

Gårdagen var fantastisk på alla vis! Den var precis så en fredag på Lanta ska vara...
Dagen började med strandhäng. Jag körde 15 min styrka i vattenbrynet och därefter promenerade jag och Inger på stranden i en timme. Då mötte jag Manges moster och man. Tillbaka till Thai Cat och golunch. På eftermiddagen kom hela Manges släkt dit, hans kusin har nämligen gift sig här! (Vi var bjudna men tyckte det blev för dyrt när en resa i två veckor skulle kosta mer än våra 11 veckor förra året...)

For hem och gjorde mig iordning för kvällen och tog en tuktuk och hämtade upp Inger och Kenneth och körde till en restaurang på stranden. Jag såg en magisk solnedgång, åt god mat och drack lite för mycket vin. Vi gick vidare på stranden och tog fotmassage till synen av Pas som körde eldshow. Därefter blev det ett glas vin till innan vi gick vidare till Cheeky Monkey där vi dansade till bandet Pad Thai. Vid midnatt kom min fantastiska hotellchef och hämtade mig (då taxichauffören somnat) och vi åkte en svängom thaiboxning påvägen hem.

Väl hemma packade jag iordning då vi idag åkt ut till min paradisö Koh Ngai ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar