söndag 12 februari 2017

Nytt gym

Igår hade vi en förmiddag hemma. Vi slappade, myste och tvättade lite. Efter lunch åkte hela familjen och testade nytt gym, Nordic Wellness. Kidsen var på barnpassningen och jag och M kunde träna tillsammans. Till det var det superfräscht med massor bra maskiner och det fanns verkligen allt! Det blir troligtvis kort där! Väl hemma igen käkade vi middag innan jag och Elton åkte på gympa-/discokalas i Vreta kloster. När vi kom hem därifrån hade vi lite mys på soffan innan jag däckade när jag sövde Elvis!

Idag fick jag sovmorgon innan jag snorig och med lite ont i halsen ändå begav mig för att testa nya gymmet igen. 20 min på trappmaskin och 40 minuter styrka skramlade jag ihop. Därefter en kvart i solariet innan jag mötte upp mina grabbar på Laserdome. Ellioth och Elton var bjudna på kalas och pappan var också sugen på att vara med. Jag hämtade upp Elvis och så åkte vi hem och tog en nap. Älskar att han fortfarande vill somna på mitt bröst ❤️ Nu är jag nyss hemkommen från storhandling på Ica Maxi vilket sög pung alltså. De bygger om och jag HATAR att behöva åka dit.

Nu lite läxläsning innan det blir middag. Därefter börjar alla kvällsbestyr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar