söndag 5 februari 2017

Luft

Jag började dagen med sovmorgon. Inatt sov jag på enbart lite bubbel. Jag behövde bara en liten knuff för att komma ur den där sömnbristen, jag visste det. Tur att man har resurser hemma när sjukvården vägrar lyssna. Man känner sig ju bäst själv trots allt. Och när jag är utsövd fungerar jag hundra gånger bättre och kan fokusera på att försöka må bra!

45 min cardio på gymmet gav mig massor ny energi. Gasade hem, tog en dusch och tog med mig hela familjen ut på en liten tur. Vi har varit fast i hemmet hela veckan så vi behövde luftas lite. Först åkte vi förbi POP. De har utan tvekan bästa ytterkläderna om än fasligt dyra. Rea och ta tre betala för två passar dock mig fasligt bra så nu är ungarnas vinterkläder för nästa säsong klara! Därefter for vi till ikano där vi åt korv och bara strosade lite.
Väl hemma igen började jag packa fram lite till resan medan M lagade middag. Därefter läste vi läxor, duschade ungar och nattade... Nu ligger vi på soffan och laddar för en ny vecka. Imorgon ska jag få träffa en läkare på vårdcentralen. Tänkte ta fram datorn och känna på hur det känns att jobba lite... Hemifrån. Än är jag inte redo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar