onsdag 22 februari 2017

Inga måsten

En sådan där skön dag utan måsten och utan tider att passa.

Extramamma och extrapappa (ja, de var det när jag var här för tre år sedan och gjorde min praktik!) var iväg till Krabi idag så jag hade deras sala för mig själv. Jag åt frukost, pluggade lite, tog en pw på stranden, badade lite, åt lunch, solade pyttelite (bränd sedan igår), åt mellis och pluggade lite till... Därefter körde jag till macken och tankade moppen innan jag åkte hem, tog en långdusch och kröp ner i sängen. Pratade lite med familjen och Emma innan jag tog moppen och körde in till stan (Saladan). Där åt jag middag på restaurangen som levererar skolmaten, mitt favvomål deep fried chicken och sticky rice. Mamma och pappa höll mig sällskap via Messenger. Efter det blev det lite shopping. När jag sedan skulle köpa en thaipancake till efterrätt sprang jag på Inger & Kenneth (extramamma och extrapappa), hängde lite med dem och sedan följde jag med dem hem och satt och tjötade lite på deras balkong... Först vid 22.30 körde jag därifrån och vad jag trodde skulle bli en tidig kväll blev en sen. Men jag njuter varje minut... Nu ska jag sova så jag orkar upp för att kämpa mig igenom ännu en dag på stranden imorgon... 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar