torsdag 16 februari 2017

Stressigaste dagen i mitt liv

Alltså den här dagen har typ varit den stressigaste i mitt liv. På jobbet brukar jag bylsa på mig ordentligt då jag alltid fryser. Idag var jag tvungen att ta av mig till linne då svetten sprutade. Jag var tvungen att klarställa allt med planering osv tills att jag är ledig. Sprang som en skållad iller på morgonen och mina raster för att bli klar. Kopierade, skrev fem a4-sidor planering och organiserade i mappar för att allt ska vara lätt för en vikarie. Strax innan 12 mötte jag upp en kollega för lunch på golfrestaurangen. Därefter började min handledarutbildning igen vilket innebar universitet 13-17. Gasade hem i full fart efter det. Väl hemma hade vi besök av mormor och morfar som precis kommit hem från Thailand. Vi åt middag och därefter startade jag en maskin tvätt, vek den som hängde och lade fram kläder till barnen till morgondagen. Därefter bäddade jag rent i sängarna och sedan började jag damma och dammsuga huset.  Alldeles för sent, strax innan 20, lade jag barnen och tokdäckade såklart med dem! Nu har jag varit uppe och duschat och krupit ner i sängen igen! Hade egentligen tusen andra måsten, som att boka taxi och båt i Thailand men det får jag förhoppningsvis till imorgon istället... Pheeeeew! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar