onsdag 15 februari 2017

Hur får man ihop det?

Min kropp säger ifrån till stress hela tiden just nu. Jag hinner bara upp ur sängen så svullnar min mage upp så pass att jag ser höggravid ut. Det gör fasligt ont dessutom. Penicillin till det och det blir tusen gånger värre säkert.
Jag har stressat hela dagen. Det är sååå mycket som måste förberedas när jag ska vara borta från jobbet i en vecka. Allt måste vara planerat, material måste vara kopierat och framlagt. Jag måste dessutom skriva en planering till vikarien. En utförlig, för varje dag. Dessutom kommer jag ju hem till en ny vecka vilken den också till en början måste vara planerad. Försökte hinna fixa det mesta idag men möten stal min tid.
Jag hade behövt fortsätta imorgon men då är det universitetet för mig hela eftermiddagen. Hur får man ihop allt?

Ikväll orkade jag mig till gymmet en sväng iaf. 20 min lugn "promenad"  på crosstrainern och 30 min styrka (armar, rumpa och mage).

Nä, dags att sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar