lördag 4 februari 2017

Varannan dag upp, varannan ner...

Igår var lyckan gjord när jag hittade en burk Stesolid i mina gömmor. Jag tog två tabletter, hoppade in i duschen och när jag kröp ner i sängen kände jag mig lite lullig. Det tog inte många minuter förrän jag somnade. Jag vaknade när Elvis ville komma över till oss men sov sedan till strax efter 8. Klev upp och åt frukost och kröp sedan ner i sängen igen och sov till strax innan 12. Jag vaknade då pigg men kände att jag sovit bort hela dagen. Vi tog en tur i skogen hela familjen. Lekte i kojor och hade springtävling. När vi kom hem åt vi lite lunch och därefter for stora grabbarna till gymmet medan jag sövde Elvis. Fick en stund för mig själv och kunde reflektera över senaste veckan. Det verkar som det gått upp och ner, varannan dag. Igår var jag verkligen i botten men idag, efter god sömn, kändes allt som vanligt. Nästan. Imorgon räknar jag med en dålig dag igen...

Jag for till gymmet ikväll. Körde ett tungt cardiopass på crosstrainern och därefter 45 min styrka- helkropp. Såå skönt efteråt!

Nu ligger jag på soffan med en liten Elvis på bröstet, supermysigt ❤️ Dock dör jag tråkdöden åt mello på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar