onsdag 8 februari 2017

Me-time

Igår hade jag en skön dag där jag tog hand om mig själv. Jag jobbade till och med lite, hemifrån. Det var lite ångest innan jag kom igång men sedan kändes det bra. Jag gillar ju framförhållning och är ett kontrollfreak. Eftersom jag har studietid veckan efter lovet behöver det finnas en full planering till en vikarie den veckan och det var den jag började spåna på. Detta gjordes hemifrån soffan, i lugn och ro och med tända ljus.
På eftermiddagen åkte jag till gymmet och köttade armar, bröst och axlar och avslutade med 25 min tung cardio. Därefter hade vi en mysig hemmakväll med bus, läxor, middag och soffhäng ❤️

Idag fick jag sovmorgon och vaknade pigg och glad. Har vikt tvätt, startat två nya maskiner, dammsugit och nu legat på soffan en stund och kikat på Malou efter tio. Nu ska jag strax ta en tur till gymmet för lite cardio... Idag mår jag bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar