torsdag 23 februari 2017

All god mat

Lajvet!! En sån dag...

Sov ut och låg och drog mig. Tog moppen till Relax bay och kikade läget. Åkte därefter vidare till Thai Cat och trots att jag var där 9.30 var jag först. Tog en bananmilkshake till frukost. När Inger kom tog vi en långis till änden av stranden. Där tog vi en varsin mangoshake på en bar. Knallade hem igen och då var det lagom lunch. Åt en Masaman och hade glömt hur fantastiskt gott det är. Efter lunch försökte jag ligga i solen en stund men det var så fruktansvärt varmt att det kändes som jag brann och jag gav upp efter tio minuter. Efter en stund började det regna och blixtra lite. Det försvann dock på en halvtimme!

Ikväll har jag varit i Saladan med Anna och Lasse. Vi åt på Fat Pig, jag tog en bruschetta och en brownie.

Imorgon är det fredag vilket innebär eldshow hos Pas och bandet Pad Thai på baren Cheeky monkey. Så var det varje fredags i fjol.

Nu åker ögonen igen, godnatt! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar